کد خبر: ۵۰۷۷۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۹ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۲

رئیس کمسیون فرهنگی شورای شهر: نگذارید اخلال گران خدمات شهری و زیاده خواهان تیتر اول رسانه ها شوند

غلو در گزارش دهی به مردم هیچ دهانی را شیرین نمی کند، بهتر است اخلال گران خدمات شهری به اردوگاه کار، تلاش، تعامل و همکاری باز گردند.
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی شیرازه، رئیس کمسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر در نطق پیش از دستور خود ضمن تبریک پشاپیش دهه فجر اظهار داشت: گرامیداشت این دهه پر برکت توسط مردم با برگزاری جشنهای متنوع لازم و ضروری است، از متولیان شهر درخواست دارم با حمایت و پشتیبانی از مردم برگزاری اینگونه جشنها را به خود مردم واگذار کنند تا روح مردمی انقلاب اسلامی حفظ و حراست شود.

محمدرضا هاجری خاطرنشان کرد: بیداری اسلامی، رشد اسلام گرایی در جهان، فروکشی تئوری اقتصاد سوسیالیستی و سرمایه داری، تبلور مردم سالاری دینی و کنار زدن لیبرال دموکراسی غربی و تبدیل ایران به ام القرای جهان اسلام و اثرگذارترین کشور خاورمیانه جملگی از همان علل و انگیزه وقوع انقلاب به دست آمده است. به منظور حفظ عزت در جهان لازم است مسئولان دیپلماسی با حفظ سه اصل حکمت، عزت و مصلحت، روحیه جهادی و انقلابی را در خود باور و بارور کند تا مرعوب قدرتهای استکباری و پوشالی در سطح جهان نشوند.

این عضو شورا از رسانه ها تقاضا کرد: اجازه ندهند اخلال گران خدمات شهری و زیاده خواهان تیتر اول رسانه ها شوند. مردم به جای شعار و بزرگ کردن کلمات خواستار خدمات صادقانه هستند، غلو در گزارش دهی به مردم هیچ دهانی را شیرین نمی کند، بهتر است اخلال گران خدمات شهری به اردوگاه کار، تلاش، تعامل و همکاری باز گردند.

وی همچنین از شهردار و همکارانش درخواست کرد: در آستانه نهایی شدن بودجه سال 93 در بستن سقف بودجه پیشنهادی و طرح های عمرانی، فرهنگی به مناطق محروم شهر و توقعات و مطالبات بر حق مردم بیشتر توجه کند و از بلند پروازی و شعار به شدت پرهیز نمایند.

هاجری خاطرنشان کرد: به علت کمبود بودجه های عمرانی دولتی، بسیاری از پروژه های لازم و ضروری فرهنگی- ورزشی شهر مقدس شیراز راکد مانده اند که جا دارد شهرداری در کمک به متولیان فرهنگی و ورزشی شهر شیراز وارد شده و به صورت مشارکتی پروژه های راکد شهر را فعال کرده و به نتیجه برساند.

 وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: کاملاً مشهود است بعضی از سایت های فتنه باقیمانده از سال 88 با پشت پرده های کاملاً شناخته شده برای تخریب و تحریف چهرهای مومن، انقلابی و جهادی با لجن پراکنی سعی در ایجاد شکاف و اختلاف در شهر را دارد برای نمونه یکی از سایت ها که متولی آن در فتنه سال 88 برای رسانه های بیگانه خبر تهیه می کرد و توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) فارس شناسایی و دستگیر شده، با همکاری و کمک های مالی جریان فتنه فعال شده و ضمن تخریب مدیران مومن و انقلابی، عناصر مطرود و رد صلاحیت شده فتنه را تجلیل می کند تا شاید بتواند آنها را تحمیل نمایند؛ غافل از اینکه وضع موجود اجازه جوسازی و ایجاد شکاف و اختلاف به هیچ کس نداده و نخواهد داد.

هاجری هشدار داد: متولی این سایت چنانچه به حمله و هجمه به مدیران فارس ادامه دهد در نطق بعدی نام سایت و نام فتنه گر را اعلام می کنم تا مردم چهره آنان را بشناسند. همچنین از دستگاه های خدوم اطلاعات و قضایی تقاضا دارم اجازه ندهند اینگونه افراد آزادانه در سایت اجاره ای و با شارژ مالی از طریق فتنه گران مدیران خدوم را تخریب نمایند.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۲
0
تا امثال حضرتعالی در شورای شهر هستید شهر هیچ پیشرفتی نخواهد داشت البته نمیتوان منکر خدمات شهردار زحمتکش شهر جناب اقای پاک فطرت بود ولی اگر شهر پیشرفت و ارامش میخواهد باید افرادی مانند شما که افکارتان همانند افکار حسین شریعتمداری است هیچ گونه مسولیتی نداشته باشید و هیچ گونه تریبون ویا رسانه ای در اختیارتان نباشد چرا که شما کارتان تهمت زدن و متشنج کردن جو جامعه است کشور در حال حاضرنیاز به آرامش وحدت و تدبیر دارد.
amir
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۲
0
افکار آقای هاجری چند مرتبه از شریعتمداری پوسیده و خطرناکتر است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۲
2
بله . آقای هاجری چون از قشر زحمت کش و رنج کشیده است پس حتما افکارش پوسیده است. ولی اگر بچه مالی آباد عفیف آباد بود افکارش نو و جالب بود. ...........
آن فکری پوسیده است که به خود اجازه توهین به افکار دیگران می دهد. به این می گویند پوسیدگی